خدمات اپ موبایل

طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل تحت سیستم عامل iOS و اندروید با قابلیتهای منحصر بفرد و انتشار در مارکت های معتبر اپ استور و گوگل پلی ، از نمونه های انجام شده : پیکسلت، اینفوکار، موزیلت و…

  • طراحی وتوسعه اپ موبایل تحت پلتفرم های iOS , Android
  • طراحی نرم‌افزار اندروید و iOS ویژۀ فروشگاه‌های اینترنتی
  • طراحی نرم‌افزار اندروید و iOS ویژۀ وبسایتهای آگهی خودرو و املاک و..
  • طراحی نرم‌افزار برای ساعت اپل واچ iOS ویژۀ اخبار
  • طراحی نرم‌افزار اندروید و iOS با کاربردهای مختلف و سفارشی

در حال حاضر در ایران 12 میلیون گوشی هوشمند استفاده میکنند و این تعداد با نرخ 200 درصدی در سال در حال افزایش میباشد. طبق آمارهای ارائه شده از سوی اپراتورها، تقریباً نیمی از گوشی های ایران هوشمند هستند. در حال حاضر حدود 80 درصد از گوشی‌های هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید کار می‌کنند. انقلاب گوشی‌های هوشمند 10 بار سریع تر از انقلاب کامپیوترهای شخصی در دهه 80 و 3 بار سریع تر از انقلاب شبکه‌های اجتماعی در حال پیشرفت و فراگیر شدن است. این آمار نشان می‌دهد که حضور در این عرصه، شما را به قشر وسیعی از مخاطبانتان نزدیک تر می‌کند. قشر جوانی که مخاطب شما هستند، از اینکه بتوانند از طریق تلفن همراه خود با شما ارتباط برقرار کنند، بسیار خوشحال تر و برای شما سودمندتر خواهد بود.

در دنیای کسب وکار امروز، نوآوری به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکت‌ها و یک وجه تمایز بین آنها و رقبایشان مطرح می‌شود. شرکت‌های پیشرو برای متمایز ساختن خود از سایر رقبا به نوآوری توجه ویژه‌ای دارند. نوآوری به خصوص در عرصه تکنولوژی‌های نو، دریچه‌های جدیدی از کسب و کار را برای شرکت‌ها می‌گشاید و عامل مهمی در جذب مشتری به حساب می‌آید. در شرایطی که کسب و کارها به دلیل رقابت زیاد دچار سکون و کاهش حاشیه سود می‌شوند، ارائه یک راه کار نوین می‌تواند سازمان‌ها را از رقبا پیش اندازد. آمار حیرت‌آور مربوط به گوشی‌های هوشمند، نشان دهنده این واقعیت است که حضور در عرصه اپلیکشنهای موبایل، امکان حضور همیشگی در دستان مخاطب را برای کسب و کارها فراهم می‌آورد.

درباره اپ موبایل و آینده آن

ideavision-ios-min-300x294موبایل نسل جدید ارتباط با مخاطبین است. طبق گزارش Comcast در سال 2012 بیشتر کاربردهای روزمره کامپیوتری بر روی موبایل انجام می‌شود. صفحه نمایش بزرگ، سرعت دسترسی بالاتر به اینترنت و قدرت پردازش بالا، مواردی هستند که در گوشی‌های نسل جدید دیده می‌شوند.

دیگر حضور بر روی بستر موبایل به صورت یک ضرورت در آمده و اکنون در تمامی دنیا، سازمانها در تلاشند که سهم بیشتری از مخاطبین موبایل را به خود اختصاص دهند. ما با همکاری تیم مجرب خود، راهکارهای مناسب برای حضور در فضای موبایل را فراهم کرده‌ایم.

زمینه های فعالیت در حوزه موبایل اپس

ideavision-ios-min-300x294
طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایل در زمینه های زیر با قابلیت پیاده سازی و نصب بر روی  موبایل ، ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند:

  • کسب و کار آنلاین شامل اپ فروشگاه اینترنتی، اپ آگهی و نیازمندی (خودرو ، املاک و..) ، اپ تخفیف گروهی و..
  • شبکه های اجتماعی
  • آموزشی
  • سرگرمی و بازی
  • کاتالوگ محصولات
  • سلامتی و زیبایی
  • اپ اخبار و مجلات با قابلیت پیاده سازی و نصب بر روی  موبایل ، ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند
  • پزشکی
  • موسیقی، عکس و ویدئو، ورزشی، مسافرتی و ...

طراحی و توسعه تحت iOS

foodlet2iOS سیستم عاملی تخصصی برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند شرکت Apple می‌باشد که در ایران طرفداران بسیاری دارد. از طرفی با توجه به دشواری دسترسی به منابع مورد نیاز برای تولید برنامه‌های کاربردی در بسترiOS و همین طور کمبود برنامه‌نویسان خبره مسلط به زبان swift ,Objecve-C، ما با گرد هم آوردن بهترین و مجرب ترین برنامه‌نویسان این حوزه و دسترسی به ظرفیت‌های قابل توجه در خارج از کشور توانسته‌ایم خود را به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید برنامه‌های کاربردی در این بستر معرفی نماییم، همچنین ایده ویژن دارای گواهینامه توسعه دهنده رسمی اپل میباشد و اپ های کاربردی و نوآورانه ای در اپ استور منتشر نموده است.

این اپلیکیشن ها در حوزه فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت از شبکه شتاب، ویرایش تصویر حرفه ای، اپ کاربردی ارتباطی بین کاربر بدون استفاده از اینترنت و نیز نرم افزار پیچیده آگهی و سیستم B2B، اپ خبری برای ساعت اپل و.. بوده است.

طراحی و توسعه تحت ANDROID

android-screen-smallبر اساس گزارش Flurry Analytics، ایران پنجمین کشور جهان است که طی دو سال گذشته، با 200 درصد افزایش کاربر، بیشترین رشد بازار سیستم‌ عامل اندروید را داشته است.
تیم فنی ما با تسلط به تمامی تکنولوژی‌های توسعه اپلیکیشن، بهترین، بهینه‌ترین و سریع‌ترین راهکار ممکن برای رفع نیاز شما را ارائه می‌دهد.

همچنین ایده ویژن دارای گواهینامه توسعه دهنده رسمی گوگل میباشد و اپ های کاربردی و نوآورانه ای گوگل پلی و بازار منتشر نموده است.

این اپلیکیشن ها در حوزه فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت از شبکه شتاب، اپ موبایل آگهی اینفوکارز و سیستم B2B و..بوده است.

گواهینامه و مدارک مرتبط

 

iOS Developerایده ویژن با دارا بودن گواهینامه توسعه دهنده iOS در اپل پیشرو در انتشار اپ های کاربردی و ویژه ای در اپ استور بوده که این اپ ها در زمینه کاربردی ، تجاری (سیستم آگهی و B2B ..) بوده است.

android developerهمچنین با دارا بودن گواهینامه توسعه دهنده گوگل در زمینه طراحی اپلیکیشن تحت پلتفرم android ، اپ هایی تحت این سیستم عامل طراحی و اجرا نموده است.

براcafebazarی دسترسی کاربران ایرانی و بومی سازی اپ های تولید شده در بازارهای معتبر ایرانی مانند سیبچه و بازار نیز انتشار یافته است.

مقالات و نوشته ها

VIEW ALL -

طراحی و اجرای موبایل اپلیکیشن

تحت پلتفرم های iOS , Android

TOP