فروشگاه اینترنتی

سیستم فروشگاه اینترنتی ایده ویژن، جامع ترین مجموعه‌ از امکانات کاربردی را برای شما فراهم می نماید، تا محصولات و خدماتتان را در سریع ترین حالت و به بهترین نحو در عرصه‌ وسیع و فراگیر اینترنت عرضه نمایید، با امکاناتی شامل :

  • تعریف و تنوع محصولات (فیزیکی ، لینک خارجی ، مجازی و همچنین فایل دیجیتال قابل دانلود)
  • صدها ابزار تکمیلی در جهت استفاده بهینه از فروشگاه
  • اعتبار سازی و دریافت نماد اعتماد الکترونیک Enamad و مجوزهای مربوطه برای فروشگاه اینترنتی شما
  • مدیریت پرداخت ها و پیگیری سفارشات
  • امکانات حمل و نقل
  • بازاریابی فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی
  • گزارش گیری از فروش و سایر موارد مرتبط
  • وجود درگاه های پرداخت شتار برای کلیه بانکها
  • اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه شما تحت iOS , Android
  • و...

بازاریابی اینترنتی و سئو

بازاریابی اینترنتی ، روشهای تبلیغات و بازاریابی که با استفاده از وب و سایر ابزارهای مرتبط مانند ایمیل ، استفاده از موتورهای جستجو ، استفاده از شبکه های اجتماعی و.. میباشد که نوع جدیدی از معرفی خدمات یا محصولات شما بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی و با حداقل هزینه و بهینه ترین روش است که نسبت به روشهای سنتی تبلیغات مانند (رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات و..) تاثیر گذارتر و موفقیت آمیزتر میباشد.

  • بهینه سازی موتورهای جستجو
  • سوشال مارکتینگ (بازاریابی شبکه های اجتماعی)
  • افزایش بازدید و بهبود رتبه آلکسا
  • ابزار تعامل وبسایت و تلگرام بصورت هوشمند
  • بازاریابی مبتنی بر مقاله (Article Marketing)
  • استفاده از ابزارهای گوگل (Google Solution)
  • تبلیغات پست الکترونیکی (Email Marketing)

سیستم تحت وب B2B

در B2B تمامی شرکتهای تولیدی و صنعتی ، توزیع کننده گان عمده ، شرکتهای بازرگانی ، وارداتی و صادراتی و نیز تمام شرکتهایی که مایل به داشتن تبلیغات اینترنتی و داشتن محلی معتبر برای ارائه و معرفی خدمات و محصولات خود می باشند، می توانند در سایت عضو شده و در کنار یکدیگر با هم تجارت نمایند. B2B بستری برای ارتباط میان تولید کنندگان کالا و خدمات، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد می کند تا بتوانند از طریق بهترین سامانه B2B ایده ویژن به تجارت بپردازند و خرید و فروش کالا و خدمات انجام دهند.

  • قابلیت تعریف بسته خدماتی و عضویت رایگان و ویژه..
  • اختصاص صفحه اختصاصی برای هر عضو با آدرس انتخابی و نمایش محصول، خدمات ، تماس و قابلیت فروشگاهی
  • دسته بندی متناسب با مشاغل با فیلدهای اختصاصی برای هر دسته و صدها قابلیت که متحیر خواهید شد...

سیستم آگهی خودرو، املاک، کاریابی ..

وبسایت آگهی ، بانک اطلاعات کاملی از آگهی های شرکت های مختلف، فروشندگان، خدمات دهندگان با تفکیک موضوعی و منطقه ای می باشد.اگر در زمینه سایت آگهی، خودرو ، املاک یا کاریابی و.. میخواهید کسب و کار خود را توسعه و سود آوری متحیر کننده ای را شروع کنید سیستم آگهی ایده ویژن در زمینه های خودرو ، املاک ، کاریابی و.. بهترین امکانات را برای شما فراهم خواهد کرد تا کسب و کار پرسود خود را آغاز کنید.

  • دسته بندی آگهی با پارامترهای اختصاصی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو تا در حداقل زمان کسب و کار خود را در موتورهای جستجو معرفی کنید
  • امکان ثبت آگهی رایگان و ویژه
  • دارای موبایل اپلیکیشن iOS / Android
  • درگاه پرداخت توسط شبکه شتاب
  • بهترین ابزارهای تکمیلی در جهت استفاده بهینه و رضایت مشتریان شما که متحیر خواهید شد..

مشاوره درراه اندازی کسب و کار آنلاین

با توجه به رقابت وسیع در زمینه کسب و کار آنلاین، آشنایی دقیق از بازار هدف، بررسی جنبه های مختلف یک تجارت و در نهایت تدوین یک Business Plan استاندارد برای هر ایده، تجارت و استارتاپی ضروری است.ایده ویژن از صفر تا صد راه اندازی کسب کار آنلاین از بازار هدف تا اتخاب نام برند و طرح توجیهی را جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین ارایه میدهد. طرح توجیهی کسب و کار نقشه ی موفقیت شما در این مسیر می باشد، لذا تعیین مقصد، شناخت درست مسیر و اقدام بر اساس این نقشه ضامن موفقیت تجارت و کسب و کار شما خواهد بود.

  • تدوین Business Plan برای کسب و کار شما
  • بهترین امکانات برای راه اندازی کسب و کار آنلاین
  • انتخاب نام برند و دامین مناسب
  • روشهای بازاریابی موثر
  • و...

حراجی و تخفیف گروهی

وب سایت حراجی و تخفیف گروهی آنلاین دارای امکاناتی نظیر دسته بندی حراجی ها ، قابلیت تعیین زمان تخفیف ، امکان جستجوی حراجی ها ، قابلیت ثبت سفارش آنلاین و پرداخت وجه حراجی ها ، و همچنین سیستم تخفیف و معرفی کاربران و صدها امکان ویژه برای راه اندازی وبسایت تخفیف کروهی ..

  • قابلیت ثبت تخفیف ها و پیشنهاد ها توسط فروشندگان
  • قابلیت تنظیم مقدار کمیسیون فروشندگان
  • قابلیت تسویه حساب با فروشندگان
  • دارای داشبورد و صفحه فروشگاه برای هر فروشنده
  • امکان تنظیمات و ویرایش محصولات توسط فروشندگان
  • قابلیت پیگیری سفارشات و…
  • قابلیت ارائه کد فروش و پرینت از فاکتور
  • دارای اپلیکیشن موبایل ios, android وسازگار با تبلت و موبایل
  • درگاه پرداخت و اتصال به شبکه شتاب
  • صدها ابزار تکمیلی در جهت استفاده بهینه و رضایت مشتریان شما

راهنما و مراحل اجرایی راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق

راه اندازی کسب و کار آنلاین

ideavision-Business-Model--Researchبا توجه به رقابت وسیع در زمینه کسب و کار آنلاین، آشنایی دقیق از بازار هدف، بررسی جنبه های مختلف یک تجارت و در نهایت تدوین یک Business Plan  استاندارد برای هر ایده، تجارت و استارتاپی ضروری است.ایده ویژن از صفر تا صد راه اندازی کسب کار آنلاین از بازار هدف تا اتخاب نام برند و  طرح توجیهی را جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین ارایه میدهد. طرح توجیهی کسب و کار نقشه ی موفقیت شما در این مسیر می باشد، لذا تعیین مقصد، شناخت درست مسیر و اقدام بر اساس این نقشه ضامن موفقیت تجارت و کسب و کار شما خواهد بود.
قبل از راه اندازی کسب و کار جهت تدوین Business Plan   موارد زیر را بررسی کنید :

  • مخاطب هدف
  • شناخت رقبا
  • زمینه فعالیت
  • آشنایی به قوانین بین المللی و ملی مربوطه
  • بررسی فرصت ها و چالش ها
  • شناخت ضعف و قدرت کسب و کارتان
  • ایمان به هدف و ماموریت خود
  • چگونگی اجرای طرح

انواع مدلهای تجارت Business Model

ideavision-business-successfully

  • Direct Sale
  • Freemium
  • Franchise
  • Cutting Out The Middle Man
  • Collective
  • Bricks & Clicks
  • Group Purchasing
  • Loyalty
  • Customization
  • Business Developer
  • Manufacturer Business
  • Retailer Business
  • Inventor Business
  • Investor Business
  • Landlord Business

مدل تجارت یا Business Model

بررسی توانمندیها و فرصت های موجود و انتخاب مدل تجارت یا Business Model

مدل تجاری به سئوالات اصلی یک کسب و کار پاسخ می دهد. سئوالاتی مانند :

  • نحوه کسب درآمد ؟
  • جامعه و بازار  هدف شما چیست ؟
  • ارزش های پیشنهادی شما ( خدمات یا محصولی ) چیست ؟
  • چگونه درآمد زایی می کنید ؟
  • چگونه مشتری را یافته، محصول و یا خدمات را به او فروخته و مشتری را حفظ می کنید ؟
  • چه کسانی به شما نیاز دارند ؟
  • نحوۀ ارائۀ محصولات و خدمات چگونه است ؟
  • و …

Business Model  در واقع نوع برنامه تجارت و پاسخ به سئوالات فوق است.

 

انواع مدل درآمد زایی تجارت متداول

  • business-modelتبلیغات
  • مدل Freemium
  • مدل In App Purchasing
  • Ecommerce – Direct Sale
  • Affiliate Marketing
  • Subscription
  • Licensing
  • Selling Data
  • Sponsorship – Donations
  • Build To Sell
  • Per Transaction
  • Per Service
  • Percent Of Transaction

مدل درآمد زایی تجارت Revenue Model

بر طبق مدل تجاری ،باید به بررسی و شناخت مشتریان و به عبارتی دموگرافی مخاطبین و تعیین بازار هدف پرداخت، سپس باید با فرهنگ جامعه، سطح علمی، توان، امکانات، سطح درآمد و سایر جزئیات بازار هدف آشنا شد و بر اساس این داده ها مدل و یا مدل های درآمد زایی تجارت ( Revenue Model ) را تعیین نمود.

Revenue Model  روش درآمد زایی تجارت از مجموعه فعالیت ها و خدمات و محصولات را مشخص می نماید، و کلیدی ترین بخش Business Model یا مدل تجاری میباشد. تجارت های فعلی بسیار علاقه مند هستند که مدل و راه های درآمد زایی خود را افزایش دهند و وارد عرصه ی جدید درآمد زایی شوند که اینکار بسیار حساس می باشد، زیرا که افزودن مدل درآمد زایی اشتباه لطمه بسیار شدیدی به مدل های درآمد زایی قبلی که محل درآمد شرکت هستند وارد می نماید. همچنین انتخاب یک مدل درآمد زایی محکم و درست برای تجارت های نوپا و استارتاپ ها بسیار مهم و عامل دوام و ماندگاری تجارت خواهد بود.

 

استراتژی اجرای طرح

امروزه Business Plan  در واقع استراتژی نجات و حفاظت از تجارت و شرکت شما است که به وضعیت شرکت و محیط امروز و فردای تجارت شما می پردازد.

  • برنامه ها: ماموریت، تصویر، اهداف
  • سازمان : ساختار سازمانی درست و مناسب
  • رویه : روش های کارا و موثر اجرا
  • تصدی : توانایی تاثیر گذاری در بازار که دیگران را به تقلید از شما و به عبارتی شما را به لیدر تجارت تبدیل کند.
  • مهارت ها: استعداد، تخصص، قابلیت و مهارت های مورد نیاز تیم
  • فرهنگ و شناخت جامعه : باور، اعتقاد و فرهنگ های مورد نیاز جهت رسیدن به موفقیت

 

Financing

شناخت بازار، مخاطب و رقبا

شناخت صحیح مخاطب و آشنایی کافی باعث تصمیم گیری درست و ضامن موفقیت تجارت خواهد بود. بررسی این موارد بر اساس پارامترهای زیر قابل انجام است:
بخش بازار

  • چه کاستی وجود دارد ؟
  • تقاضای چه چیزی زیاد است ؟
  • عرضه چه چیزی کم است ؟
  • چه صنفی مدت زیادی است تغییر نیافته ؟

بخش مخاطبین

  • چه کسی می خرد ؟
  • چه چیزی می خرد ؟
  • چرا می خرد ؟
  • چگونه می خرد ؟
  • چه زمانی می خرد ؟
  • تا کنون چگونه می خریده است ؟

بخش رقبا

  • تجارت و یا برند لیدر کیست ؟
  • چقدر بزرگ هستند ؟
  • به دنبال چه مشتریانی هستند ؟
  • استراتژی آن ها چیست ؟

بررسی مالی

هدف از تجارت، درآمد زایی است، بنابراین مهمترین و حساس ترین بخش به بررسی های مالی مربوط می شودکه شامل موارد زیر است:

  • دارایی ها
  • ارزش دارایی ها
  • هزینه های ایجاد، راه اندازی و آغاز
  • هزینه های دوره ای
  • پیش بینی کمترین یا حداقل درآمد
  • پیش بینی بالاترین یا حداکثر درآمد
  • پیش بینی درآمد معمول
  • Balance Sheet– سند بررسی بدهکاری، بستانکاری و ارزش کنونی شرکت در مقاطع مختلف زمانی
  • جریان وجوه نقد یا Cash flow statementسندی که جریان و مسیر ورود و خروج مالی را مشخص یا بررسی می نماید.
  • بودجه : بررسی و پیش بینی بودجه مالی مورد نیاز در زمان، موضوعات و مکان های مختلف

finance-ideavision

موارد مهم

در زیر چک لیستی از Task  های ضروری وجود دارد که قبل از نوشتن Business plan  می بایست حتماً در نظر بگیریم.

  • همه ی تیم را در تصمیم گیری در مورد اهداف درگیر کنید.
  • هر چه قدر که می توانید در مورد مشتریان خود اطلاعات کسب کنید.
  • رقبای خود را بشناسید
  • نقاط قوت و ضعف خود را در برابر موقعیت ها و تهدید ها مشخص نمایید.
  • توانایی ها و قابلیت های لازم جهت موفقیت را مشخص نمایید.
  • مطمئن شوید که محاسبات مالی در مسیر درستی انجام شه است.
  • چندین نسخه از آینده تجارت خود را تصور و بنویسید.
  • بهترین و بدترین ها را در نظر بگیرید.
  • بسنجید که آیا بهترین ها انگیزه های لازم را ایجاد می نماید؟

بخش های اساسی Business Plan

بر اساس Business Model و Revenue Model انتخاب شده و بررسی های انجام شده ، نحوه ی اجرای طرح و به عبارتی ماموریت رسیدن به هدف و سند طرح توجیهی کسب و کار را تدوین نمایید.

بخش های اساسی یک Business Plan  استاندارد:

  • مدل تجاریbusiness-plan-services
  • مدل درآمد زایی
  • خلاصه اجرایی
  • معرفی شرکت
  • محیط کسب و کار
  • توضیحات شرکت
  • توضیحات استراتژی
  • بررسی مالی
  • برنامه اجرایی

 

  • آیا همه ی تیم را در تصمیم گیری در مورد اهداف درگیر کرده ایم ؟
  • آیا به اندازه ی کافی در مورد مشتریان خود اطلاعات کسب کرده ایم ؟
  • آیا رقبای خود را می شناسیم ؟
  • آیا نقاط قوت و ضعف خود را در برابر موقعیت ها و تهدید ها مشخص کرده ایم ؟
  • آیا توانایی، تخصص و قابلیت های مورد نیاز طرح جهت رسیدن به موفقیت را می دانیم ؟
  • آیا محاسبات مالی در مسیر و به روش درستی انجام شده است ؟
  • آیا از وضعیت های مختلف تجارت خود در آینده تصویری داریم ؟
  • آیا بهترین ها و بدترین ها را می دانیم ؟
  • آیا بهترین ها انگیزه های لازم را ایجاد می نماید؟

مقالات و نوشته های کسب و کار آنلاین

VIEW ALL -

چرا کسب و کار آنلاین ..؟

بازار و مخاطبین

کسب و کارتان در زندگی ۳۰ میلیون کاربر آنلاین

دسترسی

تجارت شما بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی

توجیه اقتصادی

اقتصادی و پرسود
TOP